Teamcenter
Teamcenter PLM rešenje je izgrađeno na jedinstvenoj Teamcenter Active Workspace platformi. Njegov glavni cilj i zadatak je da poveže sve ljude kroz životni ciklus proizvoda koristeći jedan izvor podataka, znanja o proizvodima i procesima. Rešenje se može primeniti na mala preduzeća sa specifičnim potrebama kao i za srednja i velika preduzeća sa proširenjem u oblasti tehnologije, proračuna, proizvodnje ili upravljanja projektima.
Teamcenter Active Workspace rešenje za upravljanje podacima pri konstruisanju
Za potrebe administracije i upravljanja podacima u okviru konstrukcionog biroa, za naše klijente smo pripremili unapred konfigurisano rešenje pod nazivom Teamcenter Designer, čija je ključna prednost veoma brza implementacija u roku od nekoliko nedelja. Ova implementacija uključuje sva važna podešavanja i konfiguracije kao što su integracija sa CAD-om, procesom odobravanja i konsolidacija proizvodnih podataka u kontekstu porudžbine ili razvojnog projekta.
Proširenje rešenja na oblast tehnologije i proizvodnje
Koristimo sve digitalne podatke iz 3D modela u PLM Teamcenter-u za kreiranje tehnologije, programiranje i upravljanje alatima. Omogućena je ušteda vremena korišćenjem standardizovanih procedura, izbegavanjem stvaranja dupliranja i ubrzavanjem procesa u tehničkoj pripremi proizvodnje.
Planiranje projekta i upravljanje zahtevima
Teamcenter Active Workspace takođe ima robusne alate koji podržavaju upravljanje projektima u kompaniji i na taj način vam omogućavaju da efikasno planirate i takođe procenite delimične ili zbirne planove i zadatke povezane sa njima. Takođe smo u mogućnosti da prilagodimo analitičke metode (npr. FMEA) i procese sertifikacije (npr. EASA) bez papirologije.
Pravljenje brzih i tačnih proračuna korišćenjem digitalnih podataka
Product Cost Management je sveobuhvatno rešenje za izračunavanje cena proizvoda, kalupa i alata. Koristeći sofisticirane metode, u mogućnosti smo da analiziramo i upravljamo svim troškovima u vezi sa stvaranjem takozvanog Digitalnog blizanca troškova od rane faze razvoja proizvoda. Zahvaljujući tome, moguće je donositi strateške tržišne odluke već u trenutku dizajna proizvoda.