Tehnička podrška
Cenimo svoje klijente i stoga stalno pokušavamo da pronađemo nove i lakše načine da odgovorimo na njihova pitanja, pružimo im pomoć i podršku pri radu sa programima, obaveštavamo o vestima ili novostima sa naših seminara na koje zbog opterećenosti nisu mogli doći.
Cilj naše tehničke podrške je povećati produktivnost pri upotrebi softvera koji isporučujemo. Naša predanost isporuci vrednosti ide ruku pod ruku sa vašim naporima da uštedite na održavanju softvera.
Kao deo održavanja, dobijate nove i delimične verzije sa novim feature-ima, ažuriranjima i poboljšanjima softvera, kao i brzu i efikasnu tehničku podršku za besprekornu svakodnevnu upotrebu Siemens Digital Industries Software rešenja.
Podrška
Tehničku podršku shvatamo kao vrlo važan deo brige o korisnicima, a cilj nam je brzo i efikasno rešavanje upita. Radi veće učinka, izveštaji o statusu svih upita korisnika registruju se u Helpdesku pod korisničkim nalogom klijenta.
Za korištenje Helpdeska potrebno je napraviti nalog na helpdesk.axiomtech.cz. Možete kontaktirati našu tehničku podršku putem e-pošte na helpdesk@axiomtech.rs ili preko telefona +381 34 20 20 78.
Detaljnije uputstvo za korištenje AXIOM TECH Helpdesk-a i postavljanja pitanja .
Želim da kreiram nalog na AXIOM TECH Helpdesk-u
Remote tehnička podrška
TeamViewer remote tehnička podrška za postojeće korisnike sastoji se od pristupanja vašem računaru putem Teamviewera. Tehničar pruža online podršku na računaru korisnika.
Tehnička podrška dostupna je radnim danima od 8:00 do 16:00 sati sa očekivanim odgovorom u roku od četiri sata. Podrška se pruža samo klijentima koje su prošle ovlaštenu obuku. Ovlaštena obuka podrazumeva obuku koju sprovodi Siemens partner.
Preuzmite i pokrenite TeamViewer quick support verziju 14 i pošaljite nam svoj ID i lozinku. TeamViewer ne mora biti instaliran i besplatan je. Ako se veza uspešno uspostavi, konsultant radi na vašem računaru kao kada bi radio direktno sa vama, a vi sledite njegove korake.
On-site tehnička podrška
Pružamo on-site tehničku podršku vezano za probleme softverskog proizvoda ili implementacije.
Dani konsultacija
Reč je o problem-oriented podršci, savetovanju o projektima ili savetovanju pri rešavanju uobičajenih problema. Ovakvim zahtevima se uvek pristupa lično sa ovlaštenim tehničarem kod klijenata ili u AXIOM TECH-u. Broj dana konsultacija zavisi od broja licenci/seats-a softverskog proizvoda. Broj dana je naveden u AXIOM TECH Helpdesku .
GTAC - Siemens Central Technical Support Center
Kao korisnik, također imate priliku da utičete na razvoj softvera zahvaljujući direktnom pristupu Siemens GTAC-u ili putem tehničara AXIOM TECH. AXIOM TECH predstavlja kupca u GTAC-u i priprema dokumente kako bi kupac prijavio problem ako ga ne može rešiti svojim konsultovanjem. AXIOM TECH omogućuje evidentiranje problema proizvođača i prati njihova rešenja.
Na web stranici GTAC - HW / SW Certification pronaći ćete trenutno podržane verzije operativnog sistema, podržane softverske proizvode, grafičke kartice i hardver, kao i trenutne i prethodne informacije o sertifikovanim sistemima i konfiguracijama svih Siemens Digital Industries Software proizvoda. Takođe možete direktno kontaktirati Support center za sva tehnička pitanja.
FTP server
Na adresi FTP servera AXIOM TECH možete pronaći
- Aktuelnu verziju NX i SOLID EDGE (ažuriranja)
- Proširenu biblioteku standardnih delova NX
- Dodatna podešavanja za NX
- Podešavanja prema potrebama kupaca (Customization)
Korisničko ime i lozinka za FTP server poslaćemo na Vaš zahtev ili posetite naš HELPDESK.
Niste pronašli ono što vam treba? Ne ustručavajte da nam pišete i rado ćemo vas posavetovati.
Želim više informacija