Tehnička podrška

AXIOM TECH softverska podrška i održavanjeCenimo svoje klijente i stoga stalno pokušavamo da pronađemo nove i lakše načine da odgovorimo na njihova pitanja, pružimo im pomoć i podršku pri radu sa programima, obaveštavamo o vestima ili novostima sa naših seminara na koje zbog opterećenosti nisu mogli doći.

Cilj naše tehničke podrške je povećati produktivnost pri upotrebi softvera koji isporučujemo. Naša predanost isporuci vrednosti ide ruku pod ruku sa vašim naporima da uštedite na održavanju softvera.

Kao deo održavanja, dobijate nove i delimične verzije sa novim feature-ima, ažuriranjima i poboljšanjima softvera, kao i brzu i efikasnu tehničku podršku za besprekornu svakodnevnu upotrebu Siemens Digital Industries Software rešenja.

 

AXIOM TECH softverska podrška i održavanje

Podrška

Tehničku podršku shvatamo kao vrlo važan deo brige o korisnicima, a cilj nam je brzo i efikasno rešavanje upita. Radi veće učinka, izveštaji o statusu svih upita korisnika registruju se u Helpdesku pod korisničkim nalogom klijenta.

Za korištenje Helpdeska potrebno je napraviti nalog na helpdesk.axiomtech.cz. Možete kontaktirati našu tehničku podršku putem e-pošte na helpdesk@axiomtech.rs ili preko telefona +381 34 20 20 78. 

Detaljnije uputstvo za korištenje AXIOM TECH Helpdesk-a i postavljanja pitanja .

 

Želim da kreiram nalog na AXIOM TECH Helpdesk-u

 

AXIOM TECH TeamViewer

Remote tehnička podrška

TeamViewer remote tehnička podrška za postojeće korisnike sastoji se od pristupanja vašem računaru putem Teamviewera. Tehničar pruža online podršku na računaru korisnika. 

Tehnička podrška dostupna je radnim danima od 8:00 do 16:00 sati sa očekivanim odgovorom u roku od četiri sata. Podrška se pruža samo klijentima koje su prošle ovlaštenu obuku. Ovlaštena obuka podrazumeva obuku koju sprovodi Siemens partner.

Preuzmite i pokrenite TeamViewer quick support verziju 14 i pošaljite nam svoj ID i lozinkuTeamViewer ne mora biti instaliran i besplatan je. Ako se veza uspešno uspostavi, konsultant radi na vašem računaru kao kada bi radio direktno sa vama, a vi sledite njegove korake.

Želim da preuzmem TeamViewer


AXIOM TECH softverska podrška i održavanjeOn-site tehnička podrška 

Pružamo on-site tehničku podršku vezano za probleme softverskog proizvoda ili implementacije.

Dani konsultacija

Reč je o problem-oriented podršci, savetovanju o projektima ili savetovanju pri rešavanju uobičajenih problema. Ovakvim zahtevima se uvek pristupa lično sa ovlaštenim tehničarem kod klijenata ili u AXIOM TECH-u. Broj dana konsultacija zavisi od broja licenci/seats-a softverskog proizvoda. Broj dana je naveden u  AXIOM TECH Helpdesku .

 

AXIOM TECH softverska podrška i održavanje

GTAC - Siemens Central Technical Support Center

Kao korisnik, također imate priliku da utičete na razvoj softvera zahvaljujući direktnom pristupu Siemens GTAC-u ili putem tehničara AXIOM TECH. AXIOM TECH predstavlja kupca u GTAC-u i priprema dokumente kako bi kupac prijavio problem ako ga ne može rešiti svojim konsultovanjem. AXIOM TECH omogućuje evidentiranje problema proizvođača i prati njihova rešenja.

Na web stranici GTAC - HW / SW Certification pronaći ćete trenutno podržane verzije operativnog sistema, podržane softverske proizvode, grafičke kartice i hardver, kao i trenutne i prethodne informacije o sertifikovanim sistemima i konfiguracijama svih Siemens Digital Industries Software proizvoda. Takođe možete direktno kontaktirati Support center za sva tehnička pitanja.

 

AXIOM TECH softverska podrška i održavanjeFTP server

Na adresi FTP servera AXIOM TECH možete pronaći

  • Aktuelnu verziju NX i SOLID EDGE (ažuriranja)
  • Proširenu biblioteku standardnih delova NX
  • Dodatna podešavanja za NX
  • Podešavanja prema potrebama kupaca (Customization)

Korisničko ime i lozinka za FTP server poslaćemo na Vaš zahtev ili posetite naš HELPDESK.

 

 
Niste pronašli ono što vam treba? Ne ustručavajte da nam pišete i rado ćemo vas posavetovati.
Želim više informacija

 

Горе

We use cookies

We use cookies to analyze traffic, remember preferences and improve the usability of the website. To give your consent, click on the "I Agree" button.

Settings I agree

You can refuse consent at any time.